شرکت فکر گستر فناور با هدف ارائه خدمات مدیریت و نرم افزارهای تخصصی به شرکت ها و سازمان های تولیدی، صنعتی، تجاری و پیمانکاری توسط جمعی از حسابداران خبره و صاحب نظران مهندسی نرم افزار تاسیس شده است.

محصولات و خدمات شرکت فکر گستر فناور نزدیک به یک دهه فعالیت و تحقیق مستمر و پیگیر جهت بهبود سیستم ها و روش های جاری در شرکت های مختلف کشور بوده و می تواند به عنوان یکی از ابزارهای مؤوثر، برنامه ریزی و هدایت مدیران ارشد سازمان ها را یاری رسانده و در افزایش سرعت و دقت در تصمیم گیری و افزایش توان مدیریتی در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. 

 

مديران شركت به رعايت اصول حرفه‌ اي زير اعتقاد راسخ داشته و خود را جهت اجراي آن ها در كليه سطوح شركت متعهد مي‌ دانند:

  • ارتقاء بخشيدن سطح كيفي محصولات و خدمات به منظور افزايش سهم بازار داخلي و ايجاد و تقويت توان رقابتي و تلاش براي ورود به بازارهاي داخلی و خارجی.
  • ارائه راه حل هاي نرم افزاري در قالب سيستم هاي هوشمند اطلاعاتي.
  • ارائه‌ راه کارهای نرم‌ افزاری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط.
  • قابليت اعتماد بالا و اطمينان از صحت عملكرد سيستم، با بهره گيري از روش‌ هاي علمي تست به عنوان يكي از اركان اصلي فرآيند توسعه سيستم‌ ها.
  • ارتقاء و بهبود دانش، مهارت و توان كاركنان شركت به عنوان سرمايه های انسانی شركت از طريق آموزش هاي گوناگون.
  • بهره گیری از تجارب ارزشمند مشتریان در جهت بهبود مستمر سیستم.

فعالیت این مجموعه در زمینه تحلیل و طراحی و تولید نرم افزارهای مالی، اداری و صنعتی و همچنین نرم افزارهای سفارشی خاص بوده و محصول نرم افزاری شرکت فکر گستر فناور هم اکنون با نام تجاری برآیند ارائه گردیده است.

  • تحلیل و طراحی بر اساس جدیدترین متدولوژی طراحی نرم افزار B.P.R و با نگاه Service Oriented.
  • برنامه نویسی با استفاده از زبان های برنامه نویسی Delphi و C#.NET.
  • استفاده از پایگاه داده Microsoft SQL Server 2008.
  • قابل نصب بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل Windows.
  • امکان استفاده چند کاربر به صورت هم زمان در شبکه.
  • واسط های کاربری ساده و زیبا به صورت کاملا User Friendly و کمترین نیاز به استفاده از Mouse.
  • امکان تبديل گزارشات به فرمت های مختلف از قبیل Word و Excel و PDF.
  • استفاده از Fast Reports جهت طراحی و پیاده سازی گزارشات.
  • سطح امنیت بالا و کنترل سطوح دسترسی در بخش های مختلف سیستم.

در عصر اطلاعات و در شرایطی که علم و تکنولوژی رو به گسترش دارد و هر روزه سخت افزارها و نرم افزارهای جدید وارد بازار شده و در شرایطی که رقابت شرکت ها با یکدیگر بسیار تنگاتنگ شده است و در جائی که مشتریان از سطح آگاهی بالایی برخوردار هستند و به راحتی تفاوت ها و قابلیت ها را درک می کنند، شرکت هایی توان ادامه فعالیت و در اختیار گرفتن بازار را خواهند داشت که بتوانند نیاز مشتری را به درستی شناخته و همگام با فناوری روز و مناسب فعالیت خود را پیش برده و با مکانیزه کردن فعالیت ها، خطاها و مشکلات و حتی نقاط قوت و برتری را ردیابی کرده و برای آینده به درستی برنامه ریزی کرده و به فعالیت خود ادامه دهند تا در نهایت بتوانند نیازهای خود و مشتریان را برآورده سازند.

اطمینان داریم که با طراحی و نصب و راه اندازی و پیاده سازی سیستم جامع نرم افزاری و سخت افزاری اتوماسیون مالی، اداری، بازرگانی و صنعتی و به طور کلی سیستم اطلاعات حسابداری (AIS) و سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) خواهید توانست تمام مجموعه و سازمان خود را به دقت بررسی کرده و نقاط ضعف و قوت را پیدا کرده و با محاسبه دقیقه هزینه ها، درآمدها و نیز ردیابی دقیق، قیمت تمام شده محصولات تولیدی، کالاهای بازرگانی و خدمات قابل ارائه را به خوبی و با دقت و کیفیت و کمیت مطلوب به دست آورده و با ارائه آن ها با قیمتی مناسب و رقابتی، قادر گردیده است بخش اعظمی از بازار را در اختیار گرفته و با حفظ و نگهداری مشتریان ثابت و قدیمی همه روز مشتریان جدیدی را به فهرست مشتریان ثابت خود اضافه نمائید.

شركت فکر گستر فناور سرمايه اصلي خويش را رضايت كليه مشتريان خود دانسته و نيك مي داند كه بايستي به گونه اي سازماندهي گردد كه همه اركان شركت در جهت حفظ اين سرمايه ارزشمند فعاليت نمايند، لذا بدین منظور در امر خدمات و پشتیبانی از مشتریان خود نگاه ویژه ای داشته و ارائه خدمات پشتیبانی از محصولات را به اشکال و روش هایی که در ذیل شرح داده خواهد شد، انجام می دهد:

  • انتقال اطلاعات از سیستم قبلی به سیستم برآیند.
  • ایجاد ارتباط دو طرفه Offline و Online بین شعب و مراکز یک مجموعه.
  • ارتباط دو طرفه با مجموعه نرم افزارهای Office.
  • تعریف گردش کاری بر اساس استاندارهای ISO و چارت سازمانی مجموعه خریدار.
  • امکان امضای الکترونیک فرم ها.
  • ارائه راه کارهای مالی و اداری با به رهگیری از مجرب ترین اساتید مالی.
  • رفع کلیه ایرادات و نواقص احتمالی سیستم بلافاصله بعد از اعلام مشتری به صورت رایگان.
  • ارائه راهنمای سیستم جامع به صورت کامل (Help).
  • ایجاد و ارائه هر گونه تغییرات گزارشی در سیستم نرم افزاری بنا به پیشنهاد مشتری.
  • ارائه پشتیبانی کامل و 24 ساعته حضوری و غیر حضوری و به صورت online اینترنتی.
  • رفع اشکال و ایرادات سیستم در صورت عدم اصلاح به صورت اینترنتی ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پس از درخواست مشتری به صورت حضوری در محل مشتری.
  • آموزش مستمر كاربران سيستم در زمينه نحوه كاربري نرم افزارها.
  • بررسي و رفع اشكالات احتمالي در نرم افزارها و اطلاعات كه در اثر عدم كاربري صحيح و يا حوادث غير مترقبه رخ مي دهند .
  • نظارت بر اجراي صحيح نرم افزارها و ارائه خدمات مشاوره اي براي بالا بردن كارائي سيستم.
  • ارائه رايگان امكـانات جديدي كه به نـرم افزارها متناسب با نيازهاي روز كاربران اضافه مي گردد .

در حال حاضر نرم افزار برآیند با نگاه به آینده و بر اساس رسالت سازمانی و اهداف راهبردی، بازسازی منابع انسانی، توسعه مستمر منابع سخت افزاری و نرم افزاری؛ پیروی از آخرین دستاوردهای مدیریتی را چراغ راه خویش قرار داده است و امید می رود با تکیه بر تجربیات و نیروهای متخصص در این راه نیز موفق گردد.

جدیدترین مطالب وب سایت

قانون کار و کار نوجوانان
ماده ۷۹ قانون کار: به کار گماردن افراد کمتر از ۱۵ سال تمام ممنوع است. ماده ...
آربیتراژ چیست؟
به کسب سود از طریق اختلاف قیمت در دو بازار مختلف آربیتراژ می‌گویند. این ...
4 نکته مهم در مورد زمان تعویض گوشی هوشمند
پایین آمدن شدید سرعت دستگاه زمانی که دستگاه صرف می کند تا بالا آمده و ...
قاعده 5 ساعته
موفقیت، در یک ساعت در روز خود این قاعده بسیار ساده است: یک ساعت از هر روز ...
تمدید زمان ارسال صورت معاملات فصلی 96
امکان ارسال اطلاعات فهرست معاملات مربوط به تمامی فصول سال ۱۳۹۶ تا پایان ...
لپ تاپ قدرت باروری را نمی کاهد
در حالی که پیش از این تصور می شد استفاده از وسایل گرمازای رایانه ای بر توان ...
سرمایه گذاران بازار طلا سود میبرند.
  بر اساس گزارشات انجام شده:افزایش کسری بودجه دولت آمریکا طی ماه‌های آینده ...
نوروز
مبلغ مستمری ماهیانه بازنشستگان تامین اجتماعی و میانگین سن بازنشستگی
بر اساس آمار میانگین سن فعلی بازنشستگان ٦٥ سال و ازکارافتادگان برابر ٥٥ سال ...
نکول "ورشکستگی" چیست؟
احتمال نکول تسهیلات پرداختی به مشتریان یکی از موارد مهم در ارائه تسهیلات ...