در سال هاي اخير تمرکز بر افزايش رضايت مشتريان، محور فعاليت هاي شرکت هاي ارائه دهنده خدمات شده است. به طوري که ارائه خدمات با کيفيت و با هزينه مناسب به مشتري به عنوان يکي از مزيت هاي رقابتي برای صاحبان کار و سرمایه محسوب می گردد. در چنين شرايطي ارائه خدمات به مشتريان تبديل به فرآيندي پيچيده شده و نيازمند برنامه ريزي دقيق و به کارگيري استانداردها و تجارب موفق در اين حوزه می باشد.

ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری نرم افزار؛ در ادامه استقرار و راه اندازی سیستم ها به منظور حفظ بیشترین حد کارائی و آموزش پرسنل باعث تداوم این سرویس خواهد بود که در قالب قراردادهای خدمات پس از فروش و پشتیبانی به صورت ذیل ارائه می گردد:

 

barayand-services

 

جدیدترین مطالب وب سایت

آربیتراژ چیست؟
به کسب سود از طریق اختلاف قیمت در دو بازار مختلف آربیتراژ می‌گویند. این ...
4 نکته مهم در مورد زمان تعویض گوشی هوشمند
پایین آمدن شدید سرعت دستگاه زمانی که دستگاه صرف می کند تا بالا آمده و ...
قاعده 5 ساعته
موفقیت، در یک ساعت در روز خود این قاعده بسیار ساده است: یک ساعت از هر روز ...
تمدید زمان ارسال صورت معاملات فصلی 96
امکان ارسال اطلاعات فهرست معاملات مربوط به تمامی فصول سال ۱۳۹۶ تا پایان ...
لپ تاپ قدرت باروری را نمی کاهد
در حالی که پیش از این تصور می شد استفاده از وسایل گرمازای رایانه ای بر توان ...
سرمایه گذاران بازار طلا سود میبرند.
  بر اساس گزارشات انجام شده:افزایش کسری بودجه دولت آمریکا طی ماه‌های آینده ...
نوروز
مبلغ مستمری ماهیانه بازنشستگان تامین اجتماعی و میانگین سن بازنشستگی
بر اساس آمار میانگین سن فعلی بازنشستگان ٦٥ سال و ازکارافتادگان برابر ٥٥ سال ...
نکول "ورشکستگی" چیست؟
احتمال نکول تسهیلات پرداختی به مشتریان یکی از موارد مهم در ارائه تسهیلات ...
زیان سرمایه چیست؟
ضرری که در هنگام کاهش ارزش دارایی های سرمایه ای نظیر سرمایه گذاری در مسکن رخ ...