ورود  \/ 
x
x
ثبت  \/ 
x

خدمات پشتیبانی

پشتیبانی و خدمات پس از فروش شامل گستره وسیعی از فرآیندهایی است که با کنار هم قرار گیری موارد زیر به دست می آید:

 

  • ارائه خدمات در سطوح مختلف کارشناسي با استفاده از متخصصان مجرب.
  • استفاده از ابزارهاي نوين جهت ارتباط با مشتريان.
  • تهیه مستندات و امکانات آنلاین در سایت جهت رفع ابهامات و سوالات کاربران.
  • بررسی پیشنهادات و انتقادات کاربران در جهت بهبود خدمات نرم افزار.

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش مطابق با سیاست های مدیران گروه نرم افزاری برآیند در چهار سطح به مشتریان ارائه می گردد. این خدمات در بخش عمومی شامل نصب و راه‌اندازی، آموزش کاربران، و پاسخ گویی به اشکالات و سوالات کاربران می باشد:

 

  • سطح یک: ثبت و دریافت درخواست های مشتریان
  • سطح دو: پاسخ گویی تلفنی و پشتیبانی ورفع اشکال در لحظه از طریق اینترنت و با برقراری ارتباط برخط (ONLINE)
  • سطح سه: حضور کارشناسان در محل مشتریان و رفع اشکال حضوری (پشتیبانی حضوری)
  • سطح چهارم: شناسایی نیاز مشتریان در جهت توسعه نرم افزار (پشتیبانی فنی)

 

زمان ارائه خدمات پشتیبانی:

 

زمان خدمات پشتیبانی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 13:30 و بعد از ظهر از ساعت 14 تا 17:00 می باشد. 

فروش ویژه همراه برآیند از 20 اسفند 1397

درباره صفحات اجتماعی

جهت اطلاع رسانی و ارتباط هرچه دقیق تر و کامل تر با شما

در ارتباط باشید :

اطلاعات تماس

شرکت فکر گستر فناور (سهامی خاص)
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  66758033 21 98
  www.fekrgostar.com
  تهران خیابان جمهوری خیابان شیخ هادی شماره 163 واحد 1