خدمات پشتیبانی

بازدید: 224

پشتیبانی و خدمات پس از فروش شامل گستره وسیعی از فرآیندهایی است که با کنار هم قرار گیری موارد زیر به دست می آید:

 

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش مطابق با سیاست های مدیران گروه نرم افزاری برآیند در چهار سطح به مشتریان ارائه می گردد. این خدمات در بخش عمومی شامل نصب و راه‌اندازی، آموزش کاربران، و پاسخ گویی به اشکالات و سوالات کاربران می باشد:

 

 

زمان ارائه خدمات پشتیبانی:

 

زمان خدمات پشتیبانی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 13:30 و بعد از ظهر از ساعت 14 تا 17:00 می باشد.